Perşembe, Ocak 15, 2015

Sephora Color My Life Palet

Herkese merhabaa,

Sephora'ya olan kızgınlığımı çoğunuz biliyorsunuz. Dün mağazanın önünden geçmeme rağmen girmedim. Ancak bu sırada bende de olan Color My Life Palet'in %50 indirimde olduğunu ve stoğunun da bol olduğu gördüm. Hal böyle olunca bana da objektif davranıp sizlere bu ürünü tanıtmak düştü.

Bence paletin dışı gerçekten çok şık.
Sevimli mi sevimli pembesi, daha palet çıkar çıkmaz ilgimi çekmesine neden olmuştu.


Palette toplam 36 far ve 6 lip gloss var.
Mat, sedefli, simli olmak üzere her çeşit fardan bulunuyor.


Paletin dışındaki plastik ambalajın arkasındahangi bölümdeki farların nasıl kullanılabileceği konusunda yol gösteren bir rehber var.


Ayrıca paletin içinde bir şablon mevcut. Bu şablonda da her sıra farklı bir konsept ile özdeşleştirilmiş.


Fotoğrafları olabildiğince yakından ve net çekebilmek adına farları 9'lu gruplara böldüm.


Bu sıradaki farların pigmentasyonları idare eder. Yalnızca birininki gerçekten çok zayıf.
2.ve 3.sıradaki farların yumuşaklığı gayet iyi. İlk sıradakiler ise çok yumuşak olmayan; ama kesinlikle sert de olmayan farlar.


Özellikle bu grupta 2.sıradaki 2. ve 3.farlara bayıldım.


Aşağıdaki resimde 4.sıradaki farın pigmentasyonu çok çok zayıf. Tüm çabalarıma rağmen ancak bu görüntüyü elde edebildim.



Paletin genelini yorumlamak gerekirse; gerçekten sert diyebileceğimiz bir far yok. Farlar ya oldukça yumuşak yada yumuşağa yakın.

Mat farlar azınlıkta. Bunların ikisinin pigmentasyonu gerçekten zayıf; ama onlar dışındaki mat farların renkleri oldukça güzel.

Swatchlarken farlar, paletin içine tozutma yaptı. Ancak gözüme uygularken özellikle farklı farklı farlar tercih etmeme rağmen dökülme, tozutma gibi bir problemle karşılaşmadım.

Bazsız kalıcılıklarından da memnun kaldım. Tatmin edici bir seviyede. Baz ile kullanınca tüm gün dayanacaktır.


Glosslar genellikle pembe tonlarında. ve bolca ışıltı içeriyorlar.


İlk ikisi, bildiğimiz şeffaf ve ışıltı içeren glosslardan.

3.gloss ışıltı içermiyor.
Dudakta duruşu bu şekilde:



Kalıcılıkları klasik glosslardan farklı değil. Yani kalıcı değiller.
Yapış yapış his veriyor. Dayanaılmayacak boyuta varmasa da bu konuda da sıradan bir gloss gibi.

Paletin normal fiyatı 150 TL.
Şu anda indirimde 74.90 TL'ymiş. 

Dün Gordion AVM'de gördüğüm kadarıyla, girişteki indirim standında 8-10 adet mevcuttu. 

150'ye değecek bir palet olduğunu düşünmüyorum.(Açıkçası böyle bir fiyatın hiçbir palet için normal olduğunu düşünmüyorum.) 
Ancak indirimli fiyatıyla bence dikkat alınmaya değer.

Bu paleti kullanan var mı? Sizce de indirimli fiyatıyla almaya değer mi?

Sevgiler :*

4 yorum:

  1. Bence o fiyata değmez çünkü her zaman kullanılamayacak renkler var bu palette

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben far delisi olduğum için renkler de kullanışlı gelmişti; ama genelleme yapacak olursak haklısınız sanırım :)

      Sil
  2. Fotoğraflar, yazın müthiş olmuş canım ellerine saglık. Gezmeden kendimi alabilirsem :) bende panora sephora nın ukelalığını yazacagım. İnternette yıllarca kalsın. Palete gelince, güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlım ^^ Palet bence de güzel. Ancak satıldığı mağaza bu kadar güzel değil ne yazık ki..Merakla bekliyorum yazını..

      Sil