Pazartesi, Ocak 12, 2015

Flormar Color Madness Serisi Fusion Baked Farlar - FB07, FB08

Daha önce sizlerle bu serinin Stary Orange renkli farı hakkındaki yorumlarımı paylaşmıştım. Flormar'ın bu ayki indirimi vesilesiyle iki renginden daha bahsetmek istiyorum.


Koyu yeşil, altın sarısı ve kırmızımsı tonlardan oluşan bu farın adı "FB08 - Aztec Fields".


Çekim aşamasındayken maalesef yaramaz kedim tarafından yere fırlatıldı ve bombeli kısmı paramparça oldu.
Yazmaktan vazgeçecektim; ancak sonrasında kalan kısmın da tanıtmaya yetebileceği kanısına vardım.


Serinin tüm farları gibi bu far da oldukça simli.


Kuru veya ıslak olarak kullanılabiliyor. Tavsiye edilen kullanım şekli ise ıslak kullanılması.


Fotoğrafta, sadece ilk sırayı kuru olarak uyguladım.

Bu farların güzel yanı, elde edeceğiniz görüntünün tamamen size kalmış olması. Ben önce sadece yeşil bölgeyi uyguladım. Sonra da sırasıyla altın sarısı ve kırmızı ağırlıklı olarak aldım.
Son sıradaki far ise hepsinin iyice karıştırılmış hali.

Kısacası, onlarca farklı ton elde etmeniz mümkün.


Koyu mavi, altın sarısı ve buz mavisi tonlarından oluşan bu farın adın ise "FB07 -World Madness" 



 Islak kullanımla daha verimli olma durumu bu far için de geçerli; ama az önceki fardaki kadar fark yok. Genel itibariyle bu farı daha başarılı buldum.


Bu farı sadece ıslak olarak uyguladım.


İlk sıradakinde sadece mavi bölgeden aldım.


Soldaki rengi tüm renkleri karıştırarak elde ettim.

Kahverengi gözlü biri olarak ben bile bu renklere bayıldım. Bence renkli gözlüler, bu farla müthiş görüntüler elde edebilir.

Önceki farda da olduğu gibi, bu farda da onlarca renk elde etmek mümkün. Daha doğrusu, serinin tüm farları için bu geçerli.

Bu farlarda tozutma problemi yaşamıyorum. Gayet kolay uygulanıyorlar ve tonları fırçaya alırken karıştırarak uygulama şansı olduğu için tek başına iş görebiliyorlar.

Kalıcılık konusunda iyiler; ancak bazsız olarak çok az kullandım. Zaten verimi arttırmak adına tüm farların baz ile kullanmasını tavsiye ediyorum.

Gelelim bu farları sizlere bu dönem tanıtma nedenime.
Normal fiyatı 19,50 TL olan bu farların fiyatı 31 Ocak'a kadar Flormar mağazalarında ve sitesinde sadece 5,75 TL.

Bu seriden iki farı indirimsiz fiyatıyla almış biri olarak bu fiyatı oldukça cazip buldum.

Bu serinin farlarını nasıl buluyorsunuz? Serideki favori farınız hangisi?

Sevgiler :*

2 yorum: