Çarşamba, Aralık 31, 2014

Yeni Yıl Hediyeleşme Etkinliği Hediyelerim

Herkese merhabaa :)

Yılbaşına yakışan bir yazıyla bugüne başlamak istiyorum. ( Aslında sırf bugün yazmak için günlerdir kendimi tuttum :D )

Aylar önce Instagram'da bir hediyeleşme etkinliğine katılmıştım. Ne şanslıyım ki sevgili nihanlamakyaj ile eşleştik.
Daha sonra Instagram hesabımı kapatmak zorunda kalsam da etkinliğin boşa gitmesini istemedik ve sevgili Nihan ile konuşup sınavlarım bitince görüşmeye karar verdik :)

Vee böylece çok hoş, çok iyi kalpli bir insanla tanışmış oldum :)

Daha önce hiçbir blogger ile buluşmadığımdan biraz endişeli gitmiş olsam da Nihan'ın sıcakkanlılığı ve hoşsohbetliği sayesinde oldukça zevkli bir buluşma oldu. Çok da mutlu oldum :)


Bu güzel buluışmaya vesile olan etkinlikteki hediyelerim bu şekildeydi. Nihan sayesinde birçok güzel markayı ilk defa deneme şansı buldum.Ancak bu kadar güzel hediyelerden daha da güzel olan, onu tanımak oldu :) Her şey için tekrar tekrar teşekkür ediyorum  ♥

Umarım sizler de yeni yıla böyle güzel hediyelerle, daha da önemlisi, böyle güzel insanlar tanıyarak girersiniz :)

Hepinize mutlu seneler! ^^

0 yorum:

Yorum Gönder