Salı, Mayıs 13, 2014

Geçişli Oje Yapımı ve Tırnak Bandı :)

Merhaba hepinize,
Uzun zamandır aklımda olan geçişli oje yapımını anlatmak istiyorum bugün.

Lafı çok uzatmadan nasıl yapıldığını anlatmaya başlayayım :)


Önce malzeme listemiz :)

1-Makyaj süngeri.Ancak elinizin altında yoksa bulaşık süngerini keserek de aynı sonucu elde edebilirsiniz.
2-Baz oje.
3-Geçiş uygulamamızın altına sürmek için açık renk,tercihen beyaz oje.
4-Geçişli ojemizde uygulamak istediğimiz renkteki ojeler.Genelde daha yakın renkler kullanılıyor .İsteğinize göre 2 yada 3 ojeyle yapabilirsiniz.
5-Kenarları temizlemek için aseton
6-Pamuk
7-Top coat


  • Öncelikle normal oje sürdüğümüz anlardaki gibi baz ojemizi uyguluyoruz.
  • Baz oje kuruyunca beyaz ojemizi sürüyoruz.1 kat da yeterli olacaktır;ancak ben son uygulamamda 2 kat sürdüm.

  • Beyaz oje de kuruyunca asıl kısma geçiyoruz.Süngerimizin tırnağımıza tam oturacak bir tarafını seçiyoruz.Ben kenar bölgesini seçiyorum genelde.


Seçtiğiniz bölgeye ojelerimizi olmasını istediğimiz sonuca göre sürüyoruz .Ben her iki ojenin de kapağını da gevşetiyorum ki arka arkaya hızlıca sürebileyim.

Süngerimize ojelerimizi sürdükten sonra renklerin nasıl çıkmasını istiyorsak (dipte yeşil yada dipte mor gibi) öyle tutarak tırnaklarımıza bastırıyoruz.Ben rengi istediğim gibi olana kadar bu işlemi tekrarlıyorum.
Bu işlem sonucunda tırnaklarımız şöyle oluyor:



  • Ojelerimiz kuruduktan sonra makyaj temizleme pamuğumuzu ortadan ikiye katlıyoruz.Kenar kısmına biraz aseton döküp tırnak çevresindeki ojeleri temizliyoruz.
  • Son olarak top coat sürüyoruz ve işlem tamam !
Geçişli oje işleminde genelde daha yakın renkler kullanıldığı için geçiş daha çok belli oluyor."Gradient nails" yazarak google'dan pek çok görsele ulaşabilirsiniz.Ben hiç denemediğim ojeler denemek istediğim için bunları seçtim.

Geçişliliğe daha uygun olduğu için eski bir uygulamamı da paylaşmak istiyorum (Cilt problemi yaşadığım bir dönemde olduğu için ellerimin halinin kusuruna bakmayın :/ )




Aslında ben geçişli halde bırakmayı planlarken aklıma tırnak bandım geldiği için bir tık ötesine geçmiş oldum.Fakat bu halini de çok sevdiğim için yazıya bunu da koymak istedim :)

Top coat aşamasından önce tırnak bandını aldım ve tam geçiş bölgesinin üstüne yapıştırdım ve daha sonra top coat uyguladım.





Ben geçişli ojeye tırnak bandı uygulama işini de sevdim açıkçası :)
Sizler nasıl buldunuz?Geçişli oje sürmeyi hiç denediniz mi?
Denemediyseniz de umarım bu yazım yardımcı olur :)

Sevgiler.

13 yorum:

  1. Valla çok güzel anlatmışsın canım.. Ama çok zahmetli geldi bana:))
    http://morlumutfak.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim tatlım :) Bana cidden normal oje sürmekten çok daha kolay geliyor.Denemeni tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Hele ki sonuncusuna bayıldım bayıldım ellerine sağlık çok yeteniklisin :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de bir türlü deneyemedim. Tırnaklarımı bakıma aldım ojesiz günlerim bittiğinde ilk olarak ombre tırnak yapmayı deneyeceğim. Çok yakışmış sana da renkler çok hoş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denemelisin :) Teşekkür ederim,beğenmene sevindim :)

      Sil
  4. canım tırnakların çok hoş olmuş ama elindeki baykuş daha hoş burada hiçbir gratisde bulamadım o baykuşlu el kreminden bende istiyoruuummmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Görür görmez yedekleyeceğim o zamaaaan,elbeeet sana verme imkanım olur :*

      Sil
  5. yaa çok beğendim. çok güzel olmuş :)
    ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. tırnakların ayrı baykuşlu el kremi ayrı güzelll :) hiçbir yerde yok o krem hep geldiği gibi tükeniyormuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin bu baykuşlu krem aşkın aklımda zaten görsem kapacağım hemen bir tane daha :)

      Sil
    2. Ayyy nasıl sevinirim anlatamam :)

      Sil