Cuma, Nisan 04, 2014

BeautyJoint Alışverişim ve Yorumlarım :)

Tekraar merhaba hepinize :)

İlk yurtdışı kozmetik alışverişimin MUA olduğunu yazmıştım.Sanırım insan bir kere deneyince tekrar risk almayı göze alıyor.MUA'dan sipariş verdikten birkaç gün sonra da hemen çokça duyduğum Beautyjoint sitesini denemek istedim :)

Şimdi gelelim onun ayrıntılarına.

Siparişimi 23 Mart tarihinde verdim.27'si gecesi kargoya verildiğini bildiren bir mail verdi ve bugün,yani 3 Nisan'da elime geçti siparişlerim :)

MUA alışverişimden bile daha iyi paketlenmişti.Açabilmek için oldukça çaba harcadım.



Hem asıl kargo poşeti,hem de içinde kat kat baloncuklu naylon vardı.

Paketlenmeyi özellikle anlatıyorum;çünkü yurtdışı kargoların kimisi oldukça özensiz paketlerle ve dağılmış şekilde geliyor.Kozmetikte böyle bir şeyi kaldıramayız elbette :)

Paketleme böyle güzel olunca ürünlerin hepsi sapasağlam gelmiş elbette.

Şimdi bakalım neler aldım,başka hangi renk seçenkleri var ve ne kadar ödedim :


e.l.f. Studio Beauty-On-The-Go Single Palettes  diye geçiyor ürün.Sitede bu şekilde dandik bir pakette olduğu belli olmuyordu.Bu açıdan büyük bir hayalkırıklığı oldu benim için.Umarım performansıyla kurtarır :)

Benim tercihim Date Night olarak geçen rengi.Diğer renk seçenekleri şöyle:


Bu e.l.f. paletin fiyatı 3.99 USD.



Far tutkunu olduğumu söylemiştim önceki yazımda.Hele yaz geldi mi cıvıl cıvıl renk arayışım hiç bitmiyor.Dolayısıyla bu güzel L.A. Colors paletini almazsam olmazdı :)
Renklerini de ışıltısını da çok çok beğenerek aldım.Fiyatı 3.49 US idi.

Diğer renkleri:


Benim aldığım "Bette" .Ancak gördüğünüz gibi başka çok güzel renk seçenekleri de mevcut :)


Sally Hansen Kwik Off oje çıkarıcı.Evet Sally Hansen ülkemizde olan bir marka;ancak açıkçası ben bu ürününü görmedim.Olsa dahi sanıyorum ki pek makul bir fiyatta değildir .Hazır oje çıkarıcım bitmişken yeni bir şey denemek istedim.Ürün fiyatı 3.50 USD.




L'OREAL PARIS Project Runway Limited Edition Pressed Eyeshadow Quad olarak geçiyor bu güzellik.
Yine ülkemizde olan bir marka,yine görmediğim ancak renklerine aşık olduğğum bir ürün.Fakat ışığın kötülüğünden,karanlıktan olacak,gerçekten renkleri verememiş.Sitedeki fotoğrafındaki renkler gerçek renkleri.




İşte tam olara Muse's Gaze yazanın renklerinde paletim :) Çok çok hoşuma gidiyor.Umarım pigmentasyonu iyidir.Fiyat 3.99 USD.


Tamamen farklı markalarda oje deneme merakımın ürünü :) 1.99 USD.


Veee assolistimiz :) Herkesin pek bir övdüğü Wet n Wild farlarından birine ben de kavuştum sonunda.Son dönemde aldıklarımdan en çok merak ettiğim ürün.Beklentilerim yüksek.Beğendiğim takdirde hemen sitedeki diğer güzel renklerinden de kapmayı düşünüyorum.

Gördüğünüz gibi çok fazla renk seçeneği mevcut:



Alırken çok kararsız kaldım;ama bu pembe beni çok cezbedince dayanamayıp Spoiled Brat aldım :) Fiyat 3.99 USD.

Aldığım ürünler bu kadardı.Ama çok yakında bu siteden almayı düşündüğüm başka şeyler de var :)

Beautyjoint'te kargo ne yazık ki ücretsiz değil.Ancak bazı siteler gibi fahiş miktarlar da istemiyorlar.Ürün sayısı arttıkça kargo ücreti de artıyor.Benim aldığım ürünler 20 USD tuttu.Bunun üstüne 16 USD kargo ücreti eklendi.Elbette takip numarası olmayan kargolardan bu da.Ancak risk almaya değer bir site bence :) Diğer türlü kargo ücreti 40 USD+ lara kadar çıkıyor en az.

Gümrük problemine gelince,MUA alışverişimin aksine bu alışverişimde pakete "gift" yazmalarını rica ettim ve geldiğinde cidden notumun dikkate alındığını gördüm.Ancak takip ettiğim kadarıyla böyle bir talepte bulunmasak dahi onlar Türkiye'de olduğumuzu göz önünde bulundurup ona göre yolluyorlarmış.

Böylece ilk Beautyjoint alışverişim başarıyla tamamlanmış oldu.Siteyi sizlere tavsiye ederim.Ürün çeşitliliğini ve teslimat hızını beğendim.Ancak her yurtdışı kozmetik alışverişimizde biraz risk olduğunu da hatırlatmadan geçemeyeceğim.Ben şanslıydım ve kavuştum :)

Siteye göz atmak ve sipariş vermek isterseniz tık tık .

Artık ürünleri deneyip sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum.

Sevgiler.

3 yorum:

  1. Ben de bu siteden alışveriş yapmayı özellikle Wet'n wild paletlerini almak istiyorum ama risk alamıyorum.Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bunun gibi Türkiye'ye çok sık gönderen sitelerde risk nispeten daha az bence.Ama cesaret edemiyorsanız Instagram'da Wet n Wild satan birçok satıcı var.İsterseniz onlara bir göz atın :)

      Sil
  2. merhabalar,kargo ucreti ne kadar verdiniz acaba uzun zamandır burdan alışveriş yapmak istiyorum ama kargo ucretini bilmediğim için çok pahalı gelecek diye korkuyorum

    YanıtlaSil