Cuma, Ocak 30, 2015

L'oreal Elseve Extraordinary Oil Saç Bakım Yağı

             Herkese merhaba,

Bugün sizlere benim geç keşfettiğim ve çok sevdiğim, tanıtım konusunda ise biraz modası geçmiş bir üründen bahsedeceğim. Kimbilir, belki hala tanışmayanlar vardır :)

Saçlarım yakın zamana kadar oldukça uzundu. Bu nedenle saç bakımı benim için normalden de çok önemli hale gelmişti. Değişik bir marka yada ürün gördüğüm anda alıp denedim sürekli. Ancak gerçekten hoşuma giden bir ürünle ne yazık ki karşılaşmamıştım. Meğer istediğim saç bakım yağı burnumun dibindeymiş!

Extraordinary Oil'i çok duysam da, çok görsem de bir türlü elim gitmemişti. Sonunda Gratis'in tüm ürünlerde indirim yaptığı dönemde ani bir kararla alıverdim. İyi ki de almışım.
    
Pratik,cam ve şık bir şişeye sahip. Pompasından tek seferde çıkan ürün uygulama için yeterli oluyor.


İçerik konusunda da sınıfı geçiyor. Paraben türevlerini içermiyor. İçeriğinde çiçek özleri ve çeşitli yağlar var.

Ürünün açıldıktan sonra 18 ay içerisinde tüketilmesi gerekiyor.


Klasik yağ dokusunu sahip. Ancak saçı ağırlaştırmıyor. 

Yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz miktar tek bir pompoalamada çıkan miktar. Aynı zamanda çoğunlukla tek bir uygulamada kullandığım miktar da bu.
Yaklaşık 3 aydır düzenli kullanıyorum ve hala tam olarak yarılanmadı. Yani bereketli bir ürün.

Peki bu ürün nasıl kullanılabilir?

1) Duştan birkaç saat önce saçlara uygulanabilir. 

Yağı, saçlara iyice yedirdikten sonra saçlar bir tül yada ince bir bez ile sarılıp kurutma makinası ile kurutulur, ardından da o şekilde bir süre beklenirse yağ saçlara iyice işler.  

2) Duştan çıktıktan sonra nemli saçlara uygulanabilir.

3) Kuru saçlara şekil vermeden önce veya şekil verdikten sonra uygulanabilir.

Duştan önce badem ve argan yağı karışımını kullandığım, onlar bittikten sonra da bu işlemi ihmal ettiğimden bu ürünü henüz bu şekilde denemedim.

2.ve 3. kullanım şekilleri ise olmazsa olmazım.

Duştan çıktıktan sonra önce havluyla saçımın nemini alıyorum. Daha sonra bir pompalık miktarı avcuma dökerek -dipler hariç- saçlarıma yediriyorum. Yedirme işlemini yaparken parmaklarımı, sanki tararmışcasına saç tellerim arasından geçiriyorum. Böylece aralara da iyice işliyor.
 Duştan sonra bu uygulamayı alışkanlık haline getirdim. Bu sayede saçlarım yumuşacık oluyor ve çok daha kolay taranıyor.

İnce telli ve kuru, yani oldukça zor saçlara sahibim. Saçlarım tamemen düz de olmadığı için normalde saç taramak benim için işkence demekti.
Bu yağ sayesinde saç tarama kabusum sona erdi. En çok da bu yüzden sevdim. 

Saçımın kuru ve ince olmasının yol açtığı diğer bir sorun da cansız görünmesi ve elektriklenmesi.
Tam bu noktada da 3.kullanım şekli devreye giriyor.
Saçıma istediğim şekli verdikten sonra, aynı duştan sonraki uygulamada olduğu gibi tek bir pompalık miktarı avcuma sıkıyorum ve -dipler hariç- saçlarıma hafifçe uyguluyorum. 
Saçlarımın yağlanmaması için duştan sonraki kadar yoğun bir uygulama yapmıyorum. Daha çok saçımı üst yüzeyine uyguluyorum.
Bu uygulama hem saçlarımı daha parlak ve canlı gösteriyor hem de elektriklenmiş görünümünü yatıştırıyor.
Bazı önemli günlerde bu ürünü çantama atıp çıkıyorum :)

Tek eksisi kullandıktan sonra fazlasıyla yağlı his bırakması. Elleri iyice yıkamak gerekiyor. Tabi sonuçta ürün bir bakım yağı olduğu için olağan bir şey.

Bahsettiğim 3 kullanım şeklini de bir arada devam ettirmek mümkün. Hatta saçlarımız için daha yararlı olacağını düşünüyorum.

Oldukça hesaplı bir ürün. Normal fiyatı 14,95 TL. Ben indirimde 8 TL'ye almıştım. Kozmetik ürünleri satan birçok mağazada ( başta Gratis ve Watsons olmak üzere) bulabilirsiniz sanıyorum.

Umarım hala keşfetmemiş olanlar varsa bir nebze de olsa yardımım olmuştur :)

Saç bakımı için çok memnun kaldığınız ürünler neler? Bu üründen siz de benim kadar memnun kaldınız mı?

Sevgiler :)

0 yorum:

Yorum Gönder