Pazartesi, Ekim 06, 2014

The Balm Read My Lips Lip Gloss- Hubba Hubba !


Herkesee iyi bayramlaar :)

Son Gratis indiriminden kaptığım Read My Lips lip gloss'u çok merak ettiğim için vakit geçmeden denedim.
İlk sürüşte aşık oldum! :)


Bence The Balm dudak ürünleri arasında en güzel ambalaja sahip olan ürün bu.


Read My Lips'lerin her renginin adı birbirinden hoş. Bendeki rengin adı "Hubba hubba!"


Gördüğünüz gibi fırçası bazı likit ruj fırçaları gibi ciddi bir eğime sahip değil. Bunun getirdiği dezavantajdan dolayı da sürmek pek kolay olmadı.

Görüntüleri gün ışığında çektim ve aynaya baktığınızda rengin bundan bir tık daha koyu göründüğünü söyleyebilirim. Ben elimden geldiğinde ıslak dokusunun da görünmesini sağlamaya çalıştım.


Sürdüğünüzde ciddi manada ıslak bir görüntü veriyor. Bu durum gerçekten çok hoşuma gitti.


Bu ıslaklığın dudağa dolgun bir görüntü verdiğini düşünüyorum.


Glossların en büyük derdi olan yapış yapış his konusunda iyi denilebilecek bir performansı var. Hiç yapış yapış his olmadığını söylemek güç olur; ancak rahatsız edici miktarda değil.


Uzaktan baktığınızda kusurları neredeyse hiç belli etmiyor diyebilirim.
Gerçekten dudakta duruşu bence çok çok hoş.

 Bir şeyler yiyip içtikçe bulaşma yapıyor ve zaman geçtikçe renk soluyor, ıslak görünüm azalıyor. Hafif bir pembe ruj varmış gibi görüntü ortaya çıkıyor. Bu yaklaşık 1,5-2 saatlik bir süreç.
Bence bir gloss için idare eder bir kalıcılık. Tabi gönül isterdi 4-5 saat hiçbir şey olmadan kalsın :)

Ürünü %50 indirim ile 12,50 TL'ye aldım. Yani normal fiyatı 25 TL olmalı.
Bence indirim dönemlerinde şans verilebilecek bir ürün.
Ben duruşunu çok beğendiğim için beğendiğim renklerini almayı düşünüyorum.Sanırım şu ana kadar Gratis'lere gelen 4-5 rengi var.

Siz bu ürünü nasıl buldunuz? Denediniz mi?

Sevgiler :*






 makyajmaceralari@hotmail.com



2 yorum:

  1. Bende aldım ama,bende dudak sınırına bulaşıyor gibi ;(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Islak görüntüden dolayı biraz öyle bir duruşu var gibi geliyor bana da; ancak görüntüyü bozmuyor bence.Tabi bendekinden daha yoğun şekildeyse yumuşak uçlu bir dudak kalemiyle çerçevelemeyi deneyebilirsiniz :)

      Sil