Perşembe, Temmuz 03, 2014

LA COLORS Jumbo Kalem

Merhabalar hepinize,

Siz de benim gibi tombul kalemleri seviyor musunuz?O zaman bu kalemi de çok seveceksiniz :)


İçeriğinde özellikle baktığım şey paraben oluyor genelde.Ne yazık ki bu ürün de çoğu ürün gibi paraben içeriyor.


Alıştığımız jumbo kalemler gibi yumuşacık bir uca sahip.Hem far şeklinde dağıtarak hem de göz kalemi şeklinde uygulamak mümkün.
Çizgi halinde uygulamak isterseniz hızlıca çekseniz dahi düzgün bir sonuç elde ediyorsunuz.
Gözün içine çektiğiniz takdirde de herhangi bir zorluk yada rengi verememe problemi olmuyor.



 Aslında göze uyguladığım halini buraya koyma düşüncem yoktu.Herhangi bir ten makyajı olmaksızın hızlıca uygulamıştım.Ancak sonradan "bu defa değişiklik olsun" diyerek koymaya karar verdim.O yüzden affınıza sığınıyorum :)



 Benim cilt yapım yağlı olmasına rağmen gördüğünüz gibi renk verişinde hiçbir sorun yok.Bazı kalemler yağlı gözlere sürülünce renk veremediği için bunu özellikle belirtme gereği duyuyorum.

Kalıcılık konusunda mucizeler yaratmasa da dayanıklı denilebilecek seviyede.2-3 saatte bir sorun yokken 5 saat sonunda artık solduğunu gözlemledim.Ayrıca kaç saat geçerse geçsin ne göz kapağının üstüne ne de gözün altına bulaşma,akma yapmıyor.

Maalesef LA Colors ürünleri ülkemizde satılmıyor.Ben bu ürünü Beautyjoint'ten almıştım. $1.75 yani yaklaşık 4 TL gibi uygun bir fiyata sahip.
23 renk seçeneği var.Bendeki renk LCP419 Limeade
İlk fırsatta başka renklerini de edinmeyi düşünüyorum.

Siz de almak isterseniz tık tık

Sizler bu ürünü nasıl buldunuz?Göz makyajında siz de böyle canlı renkleri seviyor musunuz? :)

Sevgiler :*



0 yorum:

Yorum Gönder