Perşembe, Haziran 19, 2014

M.A.C Maleficent Koleksiyonu:True Love's Kiss Ruj !

Herkese merhabaa :)

Bu yazıyı günler öncesinden hazırladım;ancak rengi bir türlü doğru düzgün tutturamadığım için yayınlayamamıştım.Sonunda babamın fotoğraf makinasını kaptım ve işe koyuldum :)

M.A.C Maleficent ürünlerini duymayan kalmadı sanırım.
Bu koleksiyonda benim en çok ilgimi çeken ürünler dudak ürünleri oldu.


Alırken bu 3 ürünü de denedim ve hepsini gerçekten çok beğendim.
Daha çok kullanacağım düşüncesiyle seçimim rujdan yana oldu.


Sanırım rujun görüntüsünden bile kısa sürede ne kadar çok kullandığım anlaşılıyordur :)

Oldukça yumuşak yapılı bir ruj.Sürerken herhangi bir zorluk yaşanmıyor.
Ben hiç peeling yapmadan sürmeme rağmen dudak kusurlarını belli etmesi gibi bir sorunla da karşılaşmadım.Tabi yine de her zamanki gibi peeling yapıp sürmenizi öneririm :)


Alttaki bu fotoğraf rujun rengini çok iyi yansıtıyor.


Kesinlikle cart değil.
Dudakta da aynı böyle nemli bir duruşu var.Bu sayede kırmızı bir ruj olmasına rağmen abartılı bir görünüm vermiyor.Gayet doğal duruyor.

Fotoğrafları gün ışığında çektim.İnternette çeşit çeşit fotoğrafı var ve pek birbirlerini tutmuyorlar.Benimki de öyle olacak.Fotoğraf makinasıyla çekmeme rağmen en çok bu kadar yansıtabildim.Ürün biraz daha koyu.

(Düzgün sürüp sürmediğimi defalarca kontrol ettim ve sorun olmamasına rağmen açıdan dolayı biraz dağılmış çıktı bir tarafı :/ )



En büyük eksisi bulaşma yapması ve pek kalıcı olmaması.
Gün içerisinde 2-3 kere dişlerime bulaşması sorunuyla karşılaştım.
Ayrıca 2 saat sonra rengi oldukça solarak yok olma aşamasına geliyor.

Bunun dışında kullandığım diğer M.A.C ruj Heroine ve kesinlikle Heroine'in çok daha dayanıklı olduğunu söyleyebilirim.





Amaç kırmızı ruj almaksa The Balm Mia Moore'u tercih ederim açıkçası.Çünkü kalıcılık avantajı var.
Ancak "alternatif bir kırmızı rujum olsun","rengini çok beğendim","M.A.C özel koleksiyonunu kaçırmayayım" diyorsanız tabi ki bu ruj da tercih edilebilir :)

Fiyatı 57 TL.Sınırlı sayıda olduğu için almayı düşünüyorsanız gitmeden önce mağazayı arayıp sormanızı öneririm.
İnternetten almak için ise tık tık.

Siz bu ruju nasıl buldunuz?Denediniz mi?Almayı düşünüyor musunuz?

2 yorum: